پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

نوستالژی| وقتی خراسان چوب ناهماهنگی را خورد

  • کد خبر: ۶۹۱۳۳
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
نوستالژی| وقتی خراسان چوب ناهماهنگی را خورد
بازخوانی جدال جذاب منتخب خراسان و گیلان در لیگ قدس سال ۶۴ به روایت مجله دنیای ورزش که در نهایت گیلان پیروز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جمعه ۱۷ آبان ۶۴، لیگ دسته‌اول قدس، منتخب گیلان یک (گل دقیقه ۲۰ حمیدرضا منصوری)، منتخب خراسان صفر.


داور: بهمن بهلولی. کمک‌داورها: مصطفی درودیان و اسماعیل تحسین‌زاده. تماشاگر: ۸۰۰۰ نفر.
منتخب گیلان: حجت زرین‌صدف، محمد احمدپور، محمدقدیر بحری، سیدعلی محمدی، حسین مشگین‌زر، سیروس قایقران، محمود فکری، مهرداد هوشنگی، حمیدرضا منصوری، علی علافی (از دقیقه ۴۶ حمید محمدیان)، محسن دوزنده (از دقیقه ۷۵ نادر عزت‌اللهی).
مربی: بهمن صالح‌‎نیا.


منتخب خراسان: مرتضی اعتمادی، اکبر میثاقیان، حسین امیدوار، حسین رضایی، شهریار رضایی، امیر جلالیان (از دقیقه ۴۶ حسین شاملو)، اصغر جانداری، رضا جاهدی (از دقیقه ۶۷ محمود محمدنژاد)، سعید صیامی، حسین قدم‌السلطانی، کاظم غیاثیان.
مربی: قاسم زردکانلو.


در روزی که خراسان می‌توانست دست‌کم یک امتیاز برای خود ذخیره کند، به‌دلیل ناهماهنگی و اشتباه در تاکتیک بازهم در خانه تسلیم شد. زردکانلو در این دیدار بدون توجه به ضعف خط دفاع گیلان، روش ۲-۴-۴ را برگزیده بود و با گماردن حسین قدم، مهاجم کم‌تجربه، و سعید صیامی قصد گشودن دروازه حریف را داشت، اما نبود ارتباط کامل بین خط هافبک و مهاجمان باعث شد فرصت‌های محدود خراسان بی‌ثمر بماند. در تیم خراسان حسین امیدوار بهترین بود. این بازیکن با سانتر‌های حساب‌شده خود توپ‌های زیادی را روی محوطه هجده‌قدم گیلان ریخت، اما وجود تعداد اندک بازیکن در این منطقه زحمات وی را هدر می‌داد تا تیم خراسان در خانه خود به شکست تن دهد.
دقیقه ۴: علی علافی، بازیکن گیلان، در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از پیشروی کوتاه محکم به دروازه خراسان کوبید که توپ به بیرون رفت.


دقیقه ۶: روی پرتاب اوت میثاقیان، امیدوار، مدافع راست مشهد، که تا آستانه دروازه حریف پیش آمده بود، دروازه گیلان را نشانه گرفت که دروازه‌بان گیلان توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۰، گل گیلان: در این لحظه علافی با شوتی سنگین اعتمادی، دروازه‌بان خراسان، را به واکنش واداشت، اما دفع ناقص اعتمادی توپ را در مقابل منصوری قرار داد تا او راحت دروازه میزبان را باز کند.
با آغاز نیمه دوم، تیم گیلان محمدیان را جانشین علافی کرد تا روش ۲-۴-۴ را جانشین ۳-۳-۴ کند. ضمن اینکه خراسان با آمدن شاملو به‌جای جلالیان قصد جبران گل را داشت.


دقایق ۶۳ و ۶۴: ۲ فرصت خوب برای تیم خراسان به‌وجود آمد که صیامی و حسین قدم با تعلل فرصت را از دست دادند.
دقیقه ۶۵: شاملو بخت مسلم خراسان را که روی یک پرتاب اوت بلند پدید آمده بود، به هدر داد و بعد از این لحظه صحنه قابل بحثی به‌جز آسیب‌دیدگی محسن دوزنده، بازیکن گیلانی، که منجر به ترک بازی شد، به وجود نیامد و بازی ۱ بر ۰ به‌نفع گیلان تمام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->